mandag 22. oktober 2012

hallå!

hei og hopp, i dag er jeg i BolgPLUSS, jeeeee! Jeg får sånn bloggboost av det altså:)
Jeg var i godt selskap med mange andre fantastiske bloggere!

::STAS::


akkurat nå setter Jacob seg i godstolen og sier "..Booolig pluss, ja!" 
og prøver å høres entusiastisk ut med bladet i fanget overrakt av meg.

i dag har jeg visst også outfit som matcher interiøret. Grått og fersken, topp fra Lindex og genser fra Cubus.

ha en god kveld alle fine folk, og tenn ett lys, er så mørkt blitt. Det har du sikkert fortjent.








13 kommentarer:

  1. Grattis med fine sider i bladet! Morsomt å se deg og dine favoritter. Det var fine ting du hadde valgt ut.

    Vi meldes om Bugges!

    SvarSlett
  2. Forresten, liiiker antrekket ditt! Grå gensere er en favoritt i høst. :)

    SvarSlett
  3. Kult ;) Gratulerer...
    Skjønner du er i godt selskap, så bladet skal i hus i morgen ;)
    Lys er tent -i hopetall!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Såå kult! Det må jeg få med meg, tøffe favoritter :) Klem Mona

    SvarSlett
  5. Jeg så det og smilte fra øre til øre!!
    Så STOLT av deg!!!

    SvarSlett
  6. Så staaaas!! :) Grattis!
    Megafine saker du hadde tatt frem altså :)

    SvarSlett
  7. Da må "Kåre" på butikken å kjøpe boligpluss med en gang!
    Vi må o ha et skryteblad av Designhunden vår i kafeen ;)
    Ønsker deg ei fin uke Tone!

    SvarSlett
  8. Moro!! Gratulerer! Jeg er også i boligpluss, dog som link i nettutgaven hihi;) http://boligpluss.no/article/158029-lag-kule-ting-med-ullkuler/gallery/632548

    SvarSlett
  9. Så gøy :-) Da har jeg en unnskylding til å kjøpe enda et interiørblad, og det trenger jeg alltids! Det så jo superflott ut også.

    SvarSlett
  10. Hei vennen!
    ..ja vettu, dette så je i dag jeg!
    Hadde ikke fått det med meg..og handlet bladet..og vips..der var fiiiine du!:)
    Kjempe morro å se!

    ..lekkert var det også!:)

    Sender deg en stoooor klem, fine du!

    SvarSlett
  11. This piece of writing is truly a fastidious one it assists new web visitors, who are wishing in favor of blogging.


    Here is my weblog :: septic pumping orlando fl

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!