lørdag 27. oktober 2012

lørdagsblogging

fra og med i dag innfører jeg lørdagsblogging for bloggen. Iallfall nå før jul. 
Da blir det dette, og fire til i november før jeg begynner på julekalenderen som noen kanskje husker fra i fjor? 
Det blir fortsatt lørdagsinnelgg i førjulstiden, med alt hva tiden gir av nysnø, pakker og pynt. 
Er jo bloggernes høytid dette, med lysfat og lerkekvister;)

i dag hadde vi frokost på Kåre Maloney. Det er bare best.
Stille på morgenen før alle småbarnsfamiliene kommer seg til byen for å kjøpe vafler.
Tid for damen bak disken til å ta en kaffe med oss ble det også. Se fine smykket til Dina!
Hun er kaféeier med hele seg.
Hun satt også frem digg til kaffen som jeg ikke har smakt før,
brente mandler med lakris! Det smakte fantastisk, spiste opp hele skålen jeg..ny dille!

rusletur med hunden i byen med strålende sol i fint høstsvær. Najs.

hjemme i postkassen lå stoffprøver fra Bemz. Moro!
Så da blir det litt interiørblogging også, ikke bare outfits og kafébesøk. 
Valget står mellom en perfekt grå og en pudderrosa.
Jacob stemmer pudder, (slå den! men er jo samme mann som stemte for rosa kaffetrakter også da). 
Hadde vært så gøy å valgt noe annet en grå da..hmm. 
Jeg må tenke noen dager på den. Elle melle.

min nye genser på i dag, fra Lindex, barske bikerboots med nagler fra Eurosko. 

ha en fin fin lørdagskveld i stua,og forhåpentligvis søndagsfri i morgen.

















14 kommentarer:

  1. Ja til rosa sofa! Den passer perfekt inn hos dere! Litt gæærn må det verra låv å være.

    Fineste smykket og jeg kan kjenne duften av vaflene helt hit. Nydelige bilder Tone! Ha en fin søndag i morgen. Og nyt en ekstra time søvn i natt.

    Klemmeklem!

    SvarSlett
  2. Så herlig det høres ut! Tidlige, stille morgener er gull. Spesielt når de inneholder gode venner, god kaffe og frokost : )
    Her ligger snødekket tykt nå, og når jeg nå sitter foran kjøkkenvinduet med stearinlys og kaffe mens lille persille kjører med bil på gulvet
    - ja, da kjenner jeg at jeg har litt lyst å hente julestjerna i garasjen. Men bare litt, altså : )

    Ut på første tur med akebrettet etterpå - det blir stas.

    Ha en nydelig søndag, Tone!

    Klem,
    Maria

    SvarSlett
  3. Heisan Tone
    For et variert og innholdsrikt innlegg! Skal du holde på slik, skjønner jeg at du må begrense det til lørdager, hi,hi.
    Måtte le av Dinas supermorsomme smykke, her snakker vi kafe`-eier ja. Skulle gjerne vært på Kåre Melony en gang kjenner jeg.
    Hørtes herlig ut med kafe`-frokost. Det tror jeg nesten ikke jeg har hatt før.
    Jeg går for pudderfargen jeg også. Tøffe menn vi har som liker de sarte mer feminine toner.
    Nå er det på tide å lage frokost her. Tror spørre August (119 om han tar på seg oppgaven å lage omelett. Han lager det bedre enn meg.
    Ha en herlig søndag, Tone! Her stråler sola.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Vel, August har ikke rukket å bli 119 år enda, he,he.
    Kaspara

    SvarSlett
  5. For et fint innlegg, Tone! Og nydelige bilder. Det siste bildet av deg var utrolig fint, sånn med hestehalen litt på snei.
    Jeg er så pysete at jeg sikkert hadde valgt grått stoff. Men rosa passer jo perfekt inn hos deg da. Og når mannen i tillegg vil ha rosa, ja da er det vel bare å gå for det. :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Fineste innlegget, pudder rosa er nydelig...go for it girl! Ha en fin søndag, gleder meg til julekalenderen kommer;)) Klem W

    SvarSlett
  7. Hei flotte inspirator! Klokt valg for førjulstida:) Stas å være i selskap med deg i Boligpluss! Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  8. Høres ut som det var en flott lørdag...pudderosa ja...vågal mann du har:)Fine snapshoots av deg:)
    Inne hos meg har det vært lite inspirasjon og kreativitet i det siste,men fotokurs i kveld så da håper jeg på ny giv:)
    fin ny uke til deg...
    klem klem

    SvarSlett
  9. Hei Tone - flott med så fine lørdagsinnlegg fra deg - de ser jeg fram til - og julekalenderen, såklart!

    Morsomt at du ble t-lys og tapeinspirert - i dobbel dose også:) Jeg husker jo ikke hvilket blad jeg så dette i - blir noen blader etter hvert .....

    Ha en fin mandagskveld - klem!

    SvarSlett
  10. Så trivelig dette innlegget var Tone :)
    Dere nyter fridagen til det fulle.
    Kule sko og artig smykke Dina hadde.
    Spennende å se hva valget faller på, kule er begge fargene ;)

    Janne

    SvarSlett
  11. Herlig herlig herlig!:)
    Flinke fine du:)

    ...da får jeg prøve titte innom deg lørdag da serru...for da kommer jeg jo til å vente spent på lørdagsinnleggene dine!*smile*

    ..gleder meg til å se hva du lander på i forhold til sofafarge også...blir spennende å se!!:)
    Personlig hadde jeg nok gått for den grå...eller en annen nøytral...men det er fordi jeg forandrer farger ellers i interiøret så ofte;)

    Ønsker deg en flott uke fine du!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  12. Så flotte detaljer du viser : )) Blir lørdagstradisjon nå da, å klikke innom Designhund ; )

    Det er forresten klart vi blir barske med nagleboots! hihi

    Ha ei fin uke! Klem : )

    SvarSlett
  13. Love love love the bright colours!

    SvarSlett
  14. Fin fredagskveld til deg, Tone!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

hadde det ikke vært for dere...osv:-)
you keep me bloggin - so leave me a sweet comment!